Oferujemy możliwość składania zleceń online. Możesz złożyć zlecenie i przekazać nam sprzęt za pośrednictwem paczkomatu, kuriera, taksówki albo osobiście.
Nie masz czasu lub możliwości, aby przyjść do nas i złożyć zlecenie? Żaden problem. Możesz złożyć zlecenie online. Instrukcja poniżej.
1. Wypełnij elektroniczny formularz zlecenia
Poniżej znajduje się elektroniczny formularz zlecenia, który musisz uzupełnić, aby przekazać nam, czego od nas oczekujesz.
2. Wyślij formularz i uzyskaj Eko Kod
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza uzyskasz Eko Kod. Będzie Ci on potrzebny na dalszym etapie. Eko Kod pokaże Ci się w komunikacie pod wysłanym formularzem. Zostanie on również wysłany na Twój adres e-mail.
3. Spakuj urządzenie
Jeśli będziesz wysyłął urządzenie paczkomatem albo kurierem, spakuj swoje urządzenie. Pamiętaj, aby zrobić to jak najlepiej. Przewoźnicy nie dbają za bardzo o przesyłki. Przygotuj przesyłkę tak, aby miała szansa przetrwać upadek z TIRa. Nie… nie żartujemy.
Jeśli będziesz wysyłał urządzenie taksówką, wystarczy że włożysz je do odpowiednio dużego kartonu lub torby. W tym przypadku solidne zabezpieczenie nie jest potrzebne, ponieważ urządzenie będzie podróżowało taksówką bezpośrednio, od Ciebie, do nas.
4. Umieść Eko Kod na przesyłce
Za pomocą markera lub w inny widoczny sposób wpisz Eko Kod (6 cyfr) na przesyłce. Powinien on być duży i widoczny. Możesz go wpisać w kilku miejscach. Nie zaszkodzi.
Możesz rónież wydrukować kartkę z Eko Kodem i włożyć ją do kartonu lub torby.
Pamiętaj, że jeśli nie dostaniemy Eko Kodu, nie będziemy wiedzieli od kogo jest przesyłka. Szczególnie, jeśli przywiezie ją do nas taksówkarz…
5. Dostarcz nam przesyłkę
5.1. Nasz adres
Eko Naprawy
al. Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. u8
01-424 Warszawa
tel. 780 182 072
5.2. Kurier
Przesyłkę możesz wysłać dowolną firmą kurierską na nasz adres.
5.3. Paczkomat
Możesz również wysłać przesyłkę na poniższy paczkomat i nasz numer telefonu.
Paczkomat WAW13M
ul. Obozowa 58
Warszawa
tel. 780 182 072
5.4. Taksówka
Istnieje również możliwość wysłania nam przesyłki taksówką. Najlepsze doświadczenia mamy z ELE TAXI (tel. 22 811 11 11).
Działa to tak samo jak zamawianie przejazdu taksówką. Jako adres docelowy podajesz nasz adres. Zamawiając usługę, trzeba zaznaczyć, że będzie to paczka oraz, że musi ona zostać dostarczona przez taksówkarza fizycznie do naszego lokalu.
UWAGA. Nie wychodzimy do taksówkarzy, nie szukamy ich i nie odbieramy od nich przesyłek poza naszym lokalem.
5.4. Osobiście
Możesz również dostarczyć nam przesyłkę osobiście (patrz Dojazd).
6. Zapłać za diagnozę
Standardowa opłata za diagnozę to 90 zł. Jeśli chcesz przyśpieszyć proces, możesz od razu ją wpłacić przelewem na nasz rachunek bankowy. Pamiętaj, żeby w miejsce tekstu [Eko Kod] podać Eko Kod (6 cyfr) uzyskany w punkcie “2. Wyślij formularz i uzyskaj Eko Kod“.
Odbiorca: Eko Naprawy
Numer rachunku: 85 1140 2004 0000 3102 7986 0274
Kwota: 90 zł
Tytuł: diagnoza za eko kod [Eko Kod]
Jeśli nie chcesz wpłacać z góry, nie ma problemu. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Tobą w sprawie opłaty za diagnozę. Wydłuży to jednak nieco cały proces.
7. Oczekuj na kontakt z naszej strony
Po otrzymaniu urządzenia, skontaktujemy się z Tobą dopiero kiedy będzie to konieczne.
Standardowo, jeśli diagnoza nie została opłacona przelewem, kontaktujemy się w sprawie opłąty za diagnozę.
W przeciwnym przypadku, kontaktujemy się z ofertą naprawy po wykonaniu opłaconej diagnozy.
Może być też tak, że naprawimy Twoje urządzenie w ramach cenowych jakie podałeś. Wtedy skontaktujemy się dopiero z informacją, że zlecenie jest gotowe.
8. Odbierz urządzenie
Urządzenie możesz odebrać osobiście. Możemy również odesłać sprzęt kurierem lub paczkomatem, na podane przez Ciebie dane. Odesłanie jest płatne tylko jeśli nie dojdzie do naprawy.